Sveriges Kommunikatörer ville ha en leverantör som förstår verksamheten Epinova har intervjuat EvaHanna Wittrin, Tf generalsekreterare och VD, samt Utbildningschef på Sveriges Kommunikatörer om samarbete med Epinova sedan augusti 2021.
Epinova har hjälpt PostNord att realisera frimärkstävlingen Min katt PostNord ville få hjälp med att ta fram ett tävlingsformulär och ett verktyg för att hantera alla tusentals bidrag i den nya frimärkeskampanjen Min katt, som lanserades i januari 2022.
Granngårdens e-handel är byggd för att möta framtiden I över hundra år har Granngården varit en knutpunkt för svenska bönder. Visionen är att genom butiker och e-handel inspirera och underlätta för alla som vill leva ett jordnära liv.
Elite Hotels Of Sweeden ”Samarbetet med Pineberry har utmärkt sig i engagemang, kunskap och flexibilitet. Genom att snabbt och riktig sätta sig in i Elites befintliga affärsmodell och samtidigt vara lyhörda och flexibla i utmanade och föränderliga tider har Pineberry agerat som kreativ, engagerad och pålitlig partner.”
Doktor.se ”Anledningen till att vi vände oss till Pineberry är att de kunde kombinera hög ambitionsnivå och kompetens med en transparent och flexibel samarbetsmodell.”
Visma ”Ett bra komplement i vår offensiva satsning. Pineberry har fyllt detta tomrum på ett exemplariskt sätt och hjälpt oss med avancerad SEO”
Salesforce Pardot onboarding för PostNord PostNord byter teknologi från Marketo till Salesforce Pardot och infunnel är med som stöd på vägen.
Lyckad migrering till ny MA-plattform för Mercedes-Benz Infunnel har haft förmånen att arbeta med ett av världens bästa bilföretag under ett par års tid, Mercedes-Benz.
Interaktivt content bygger data och skapar kvalificerade leads för Tetra Pak Infunnel har under många år stöttat Tetra Pak® i sitt arbete med att bli mer närvarande i sin kunddialog, genom att erbjuda relevant content, vid rätt tidpunkt och i rätt kanal.
Permobil - En framtidssäker och funktionell global plattform Permobils globala webbplats är byggd på Umbraco och React, för att bygga en modulär, utvecklingsbar sidstruktur och arbetsflöden som passade Permobils många redaktörer.
Diös Fastigheter Samarbetet med Cloud Nine inleddes 2017 när byrån fick förtroendet att ta fram Diös nya webbplats. Det blev en webb som speglade bolagets företagskultur och ledord; enkla, nära och aktiva. 2020 var det dags att förnya webbplatsen i samband med att Diös tog fram en ny varumärkesplattform.
Houdini Houdini Sportswears nya e-handel har givits ett tidlöst formspråk med välarbetade produktbilder, och en känsla för detaljer i designen som syns i egenkomponerade ikoner och mikroanimationer. Lösningen har belönats med Svenska Designpriset 2019.